Vazir
(71) 202-47-01
(71) 202-47-01
mwr@minwater.uz
Fuqarolarni qabul qilish har oyning birinchi dushanba kuni soat 10:00 dan 12:30 gacha
Xamraуev Shavkat Raximovich – 1964-yil 13-avgustda Buxoro shahrida tug‘ilgan. Ma’lumoti – oliy, muhandis-gidrotexnik, qishloq xo‘jalik fanlari nomzodi.
1986-yilda Toshkent irrigatsiya va qishloq xo‘jaligini mexanizatsiyalashtirish muhandislari institutini, 2001-yilda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti huzuridagi Davlat va jamiyat qurilishi akademiyasini tamomlagan.
Mehnat faoliyatini 1986-yilda Buxoro viloyati Qorovulbozor massivi Suv xo‘jaligi boshqarmasi katta muhandis-gidrotexnigi, bosh muhandisi lavozimidan boshlagan. Keyinchalik mazkur boshqarmaning boshlig‘i o‘rinbosari lavozimida faoliyat yuritgan.
1994–1997 yillarda Buxoro viloyati Suv xo‘jaligi birlashmasi Suvdan foydalanish bo‘limi boshlig‘i o‘rinbosari, bo‘lim boshlig‘i,
1997–2001 yillarda Buxoro viloyati Vobkent tumani hokimining birinchi o‘rinbosari, 2001–2003 yillarda Buxoro viloyati Qishloq va suv xo‘jaligi boshqarmasi boshlig‘i o‘rinbosari – Suv resurslarini tartibga solish xizmati boshlig‘i, 2003–2005 yillarda Amu-Buxoro irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi boshlig‘ining birinchi o‘rinbosari, 2005–2017 yillarda O‘zbekiston Respublikasi qishloq va suv xo‘jaligi vazirining o‘rinbosari – Suv xo‘jaligi bosh boshqarmasi boshlig‘i, 2017–2018 yillarda O‘zbekiston Respublikasi qishloq va suv xo‘jaligi vazirining o‘rinbosari lavozimlarida faoliyat ko‘rsatgan.
Sh.Xamraуev 2011-yilda “Do‘stlik” ordeni, 2016-yilda “Qoraqalpog‘iston Respublikasida xizmat ko‘rsatgan irrigator” unvoni, 2017-yilda “O‘zbekiston Respublikasida xizmat ko‘rsatgan irrigator” unvoni, 2018-yilda Tojikiston Respublikasining I darajali “Sharaf” ordeni bilan taqdirlangan.
Sh.Xamraуev 2019-yilda “O‘zbekiston-Tojikiston” do‘stlik jamiyati Boshqaruvi raisligiga saylangan.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2018-yil 12-fevraldagi
PF-5333-sonli Farmoniga muvofiq Sh.Xamraуev O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vaziri lavozimiga tayinlangan.
O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirining asosiy funksional majburiyatlari quyidagilardir:
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
2) Vazirlik faoliyatining umumiy boshqaruvini amalga oshirish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining tegishli rasmiy hujjatlari, Vazirlar Mahkamasining qarorlari va boshqa qonun hujjatlariga muvofiq Vazirlikka yuklangan vazifalar va funksiyalarning bajarilishini tashkil etish;
3) Vazirlik faoliyatini yanada takomillashtirish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining rasmiy hujjatlari va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari bilan tasdiqlangan konsepsiyalar, kompleks dastur va kompleks chora-tadbirlarning bajarilishini tanqidiy va chuqur tahlil qilib borish;
4) Vazirlik va uning tarkibiy va hududiy bo‘linmalari faoliyatlariga oid prognoz ko‘rsatkichlarning so‘zsiz bajarilishini ta’minlash uchun amaliy chora-tadbirlarni ishlab chiqish va amalga oshirish;
5) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining tegishli xizmatlari va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining tegishli komplekslari, shuningdek, tegishli vazirliklar va idoralar bilan Vazirlik faoliyati sohasiga kiradigan masalalar bo‘yicha o‘zaro hamkorlik qilish, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi va uning Rayosati majlislarida masalalarning ko‘rib chiqilishida ishtirok etish;
6) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, O‘zbekiston Respublikasi Bosh vaziri va uning o‘rinbosarlari topshiriqlarini o‘z vaqtida va sifatli bajarish;
7) o‘z o‘rinbosarlarining vakolatlarini belgilash, ular o‘rtasida vazifalarni taqsimlash, Vazirlikning boshqa mansabdor shaxslari vakolatlarini belgilash, o‘rinbosarlari va mansabdor shaxslarning Vazirlik faoliyatining alohida qismlariga rahbarlik qilishi uchun ularning shaxsiy mas’uliyati darajalarini belgilash;
8) Vazirlik faoliyatini rejalashtirishni tashkil etish, Vazirlik va o‘z o‘rinbosarlarining davriy ish rejalarini tasdiqlash, ularning bajarilishi nazorat qilinishini ta’minlash;
9) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining rasmiy hujjat va topshiriqlarining bajarilishini tashkil qilish va monitoringini yuritishning amaliy tizimini yaratish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etilishi, shuningdek, ijro intizomi mustahkamlanishi uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilarining, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajadagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida» 2017 yil 11 apreldagi PQ-2881-son qarori, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining «Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida» 1999 yil 12 yanvardagi 12-son qarori va boshqa qonun hujjatlariga asosan, vazirlik faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy va hududiy bo‘linmalar hamda idoraviy mansub tashkilotlar rahbarlarining topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
10) Vazirlik xodimlarini muntazam qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkil etish;
11) Vazirlik tizimida kadrlarni tanlash va joy-joyiga qo‘yish, ularning mutaxassisligiga talablarni belgilash va samarali faoliyat yuritishlari uchun zarur sharoitlar yaratish, Vazirlikning kadrlar zaxirasini shakllantirish;
12) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Devoni va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasi nomenklaturasiga kiruvchi lavozimlarning bo‘sh o‘rinlariga tavsiya qilingan xodimlarning, shuningdek, Vazirlikka ishga qabul qilinayotgan boshqa xodimlarning kasbiy mahorati va bilim darajasi, yuqori darajadagi ishchanlik va axloqiy- ma’naviy fazilatlarini ta’minlashga qaratilgan choralar ko‘rish;
13) suv xo‘jaligi masalalari bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini sifatli ishlab chiqishni, O‘zbekiston Respublikasining «Normativ-huquqiy hujjatlar to‘g‘risida»gi va «Qonun loyihalarini tayyorlash va ularni O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida»gi qonunlari, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 28-iyuldagi PQ-3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamenti, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2005 yil 14 fevraldagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan Vazirlar Mahkamasining Reglamentlariga qat’iy rioya qilgan holda o‘z vaqtida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini tashkil etish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ijro etuvchi apparatida ishlab chiqilishida, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining rahbariyati huzurida himoya qilinishida va O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonida ko‘rib chiqilishida ishtirok etish;
14) Vazirlikning qonun loyihalariga doir faoliyatini O‘zbekiston Respublikasining «Normativ- huquqiy hujjatlar to‘g‘risida»gi va «Qonun loyihalarini tayyorlash va O‘zbekiston Respublikasi Oliy Majlisining Qonunchilik palatasiga kiritish tartibi to‘g‘risida» gi qonunlari va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2016 yil 17 oktyabrdagi 345-son qarori bilan tasdiqlangan «Davlat va xo‘jalik boshqaruvi organlari, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlarining qonun loyihalariga doir faoliyatining namunaviy reglamenti»ga muvofiq tashkil etish;
15) Vazirlik faoliyatiga kiradigan masalalar bo‘yicha normativ-huquqiy hujjatlarni qabul qilish, zarur bo‘lgan hollarda boshqa vazirlik va idoralar bilan birgalikda tegishli qarorlar qabul qilish;
16) Vazirlikka kiritilgan takliflar va normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining to‘liq va batafsil ko‘rib chiqilishini,O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 28 iyuldagi PQ- 3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamentida va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2005 yil 14 fevraldagi 62- son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamentida belgilangan muddatlarda kelishilishini(viza qo‘yilishini) ta’minlash;
17) Vazirlik rahbarlari va xodimlarining xizmat safarlarini O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida» 2014 yil 5 martdagi PQ-2142-son va «Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlari samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish choralari to‘g‘risida» 2017 yil 3 avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarini asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratiladigan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanishni ta’minlash;
18) Vazir o‘rinbosarlari, tarkibiy va hududiy bo‘linmalarning rahbarlari faoliyatining samarali va natijaliligini muntazam ravishda tanqidiy tahlil qilish, ularning shaxsiy hisobotlarini Vazirlikning hay’at majlislarida eshitish, yakuniy natijalar bo‘yicha zarur choralar ko‘rish;
19) Vazirlik xodimlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish masalalarini hal etish, o‘zining o‘rinbosarlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish bo‘yicha, shu jumladan, ularning egallab turgan lavozimlarida qolishining maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida takliflar kiritish, ularning shaxsiy javobgarligini oshirish bo‘yicha tizimli choralar ko‘rish;
20) Vazirlik xodimlari tomonidan Vazirlar Mahkamasining «Davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalarini tasdiqlash to‘g‘risida» 2016 yil 2 martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan Vazirlik xodimlarining odob-axloq qoidalari talablariga rioya etilishini ta’minlashni nazorat qilish;
21) O‘zbekiston Respublikasining «Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonuni talablariga muvofiq, Vazirlik tizimida korrupsiya va boshqa qonunbuzarliklarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, huquq amaliyoti va qonunchilikni takomillashtirish bo‘yicha chora- tadbirlar ishlab chiqish va amalga oshirish yo‘li bilan ularni aniqlash, tahlil qilish, ularni yuzaga keltiruvchi sabablar va shartlarni bartaraf etish;
22) Vazirlik, uning tarkibiy va hududiy bo‘linmalari hamda idoraviy mansub tashkilotlari faoliyatlarining zamonaviy shakllarda tashkil etilishini ta’minlash;
23) jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni «Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonuni, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2015 yil 31 martdagi 73-son qarori bilan tasdiqlangan davlat organlari va davlat muassasalarida jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari bilan ishlash tartibi to‘g‘risidagi namunaviy nizomga muvofiq samarali tashkil etish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, shaxsan qabul qilishning muntazam ravishda o‘tkazilishini, shu jumladan, jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini joylarga borib qabul qilishning belgilangan muddatda va tartibda amalga oshirilishini ta’minlash;
24) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari bilan samarali hamkorlikni yo‘lga qo‘yish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining virtual qabulxonasiga jismoniy va yuridik shaxslardan kelib tushgan arizalarning o‘z vaqtida va to‘liq ko‘rib chiqilishida Vazirlik rahbarlari va xodimlarining faol ishtirokini ta’minlash;
25) davlat sirlari va maxfiy axborotlar toifalariga kiritilgan axborotlar bilan ishlashda qonunchilikda belgilangan talablarga rioya qilish;
26) shtat birliklarining belgilangan soni hamda O‘zbekiston Respublikasi budjet mablag‘lari hisobidan moliyalashtiriladigan markaziy apparat va idoraviy mansub tashkilotlarning xarajatlar smetasi asosida Vazirlik markaziy apparatining shtat jadvalini tasdiqlash;
27) Vazirlikning hududiy bo‘linmalari nizomlarini va idoraviy mansub tashkilotlarning ustavlarini belgilangan tartibda tasdiqlash;
28) Vazirlik markaziy apparati xodimlari, uning hududiy bo‘linmalari va idoraviy mansub tashkilotlari rahbarlari bilan qonunchilikda belgilangan tartibda mehnat shartnomalarini tuzish va bekor qilish;
29) Vazirlik, uning hududiy bo‘linmalari va idoraviy mansub tashkilotlarning mansabdor shaxslari uchun majburiy bo‘lgan buyruq va ko‘rsatmalar berish hamda ularning bajarilishini belgilangan tartibda nazorat qilish;
30) zaruriyat bo‘lganda, Vazirlik organlari va tashkilotlarining tashkiliy-shtat tuzilmalariga belgilangan miqdor doirasida o‘zgartirishlar kiritish;
31) suv xo‘jaligi sohasida yagona davlat siyosatining amalga oshirilishini ta’minlash, tegishli vazirlik, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari va boshqa tashkilotlar faoliyatini muvofiqlashtirish;
32) suv xo‘jaligi sohasida kadrlarni tayyorlash, suv xo‘jaligi xodimlarini qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirishni tashkil etish bo‘yicha choralar ko‘rish;
33) suv xo‘jaligi xodimlari va mutaxassislarini ularning uzoq va samarali faoliyat ko‘rsatganligi, alohida xizmatlari uchun O‘zbekiston Respublikasi davlat mukofotlari bilan taqdirlash uchun belgilangan tartibda takliflar kiritishni ta’minlash va tavsiyalar berish. Qonun hujjatlariga ko‘ra Vazirga boshqa funksional majburiyatlar ham yuklanishi mumkin.
Vazirning birinchi o‘rinbosari
(71) 202-47-02
(71) 202-47-02
qabulxona2@minwater.uz
Fuqarolarni qabul qilish har oyning ikkinchi dushanba kuni soat 10:00 dan 12:30 gacha
Butunbayev Timur Nuryigitovich – 1986-yil 6-noyabrda Sirdaryo viloyati Guliston shahrida tug‘ilgan. Ma’lumoti oliy, huquqshunos. 2009 yilda Ichki ishlar vazirligi akademiyasini tamomlagan.
Mehnat faoliyatini 2009 yilda Toshkent shahar Yashnobod tumani IIB tergovchisi sifatida boshlagan.
2010–2017 yillarda Ichki ishlar vazirligi tizimida turli lavozimlarda ishlagan.
2018–2024 yillarda O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Administratsiyasida mas’ul lavozimlarda faoliyat ko‘rsatgan.
2024-yil 27-fevraldan O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirining birinchi o‘rinbosari.
Vazirning birinchi o‘rinbosarining asosiy funksional majburiyatlari quyidagilardan iborat:
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
2) Vazir vaqtinchalik bo‘lmagan hollarda tegishli buyruq asosida Vazir vazifasini bajarish;
3) Vazirlikning o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatini muvofiqlashtirish, nazorat qilish va bevosita boshqarish, ular xodimlari o‘rtasida vazifalarni taqsimlash;
4) davlat boshqaruvi organlarining faoliyatini yanada takomillashtirish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qarorlari bilan tasdiqlangan konsepsiya, kompleks dastur va kompleks chora-tadbirlarni davlat boshqaruv organining o‘zi boshqaradigan yo‘nalishlari bo‘yicha amalga oshirilishini tanqidiy va chuqur tahlil qilib borish;
5) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan prognoz ko‘rsatkichlarning so‘zsiz bajarilishini ta’minlash choralarini ko‘rish, bo‘linmalar rahbarlarining hisobotlarini muntazam ravishda eshitib borish va ushbu ko‘rsatkichlarga erishish uchun ularning shaxsiy mas’uliyatini oshirish;
6) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining ish rejalarini tasdiqlash, ularning bajarilishi yuzasidan nazoratni ta’minlash;
7) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qaror va topshiriqlari bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida» 2017 yil 11 apreldagi PQ 2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining «Ijro intizomini mustahkamlash chora tadbirlari to‘g‘risida» 1999 yil 12 yanvardagi 12-son qarorigaasosan, Vazirlikning o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining topshiriqlarning o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
8) Vazirlik hay’ati qarorlari, Vazirning buyruq va topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;
9) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlarni tanlash va joy-joyiga qo‘yish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish, ularning kasbiy mahorati, bilim darajasi, amaliy tajribasi va yuqori darajadagi ishchanlik va axloqiy-ma’naviy fazilatlari kafolatlanganligini ta’minlash, xodimlarning kasbiy malakasini oshirish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlar zaxirasini shakllantirish choralarini ko‘rish;
10) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni Vazirning ko‘rib chiqishi va viza qo‘yishi uchun batafsil ko‘rib chiqish va viza qo‘yish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2017 yil 28 iyuldagi PQ-3161-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 2005 yil 14 fevraldagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda o‘z vaqtida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ijro etuvchi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
11) xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida» 2014 yil 5 martdagi PQ-2142-son va «Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlarini samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida» 2017 yil 3 avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
12) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarining faoliyatining samarali va natijaliligini muntazam ravishda tanqidiy tahlil qilib borish, Vazirlik hay’ati majlislarida ularning shaxsiy hisobotlarini eshitish, natijalari asosida zarur choralar ko‘rish;
13) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar faoliyatiga taalluqli masalalar bo‘yicha Vazirlik faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha amaliy choralar ko‘rish, qonun hujjatlarini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqish va ularni Vazirga taqdim etish;
14) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish bo‘yicha, shu jumladan, ularning egallab turgan lavozimlarida qolishining maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida Vazirga takliflar kiritish, ularning funksional majburiyatlar va yuklangan vazifalarni bajarishi uchun shaxsiy javobgarligini oshirish bo‘yicha tizimli chora-tadbirlarni amalga oshirish;
15) Vazirlik xodimlari tomonidan Vazirlar Mahkamasining 2016 yil 2 martdagi 62-son qarori bilan tasdiqlangan davlat boshqaruvi organlari va mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari xodimlarining odob-axloq namunaviy qoidalari asosida tasdiqlangan Vazirlik xodimlarining odob-axloq qoidalari talablariga rioya qilish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlari tomonidan ushbu qoidalarga rioya etilishini ta’minlash;
16) Vazirlik tizimida O‘zbekiston Respublikasining «Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonuninitalablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurashish chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
17) davlat xizmatlari ko‘rsatishning samarasi va sifatini, ulardan foydalanish imkoniyatini oshirish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish;
18) davlat sirlari va maxfiy ma’lumotlar toifalariga kiritilgan axborotlar bilan ishlashda qonunchilikda belgilangan talablarga rioya qilish;
19) suv xo‘jaligi sohasida vazirliklar, idoralar, mahalliy ijro etuvchi hokimiyat organlari va boshqa tashkilotlar faoliyatini muvofiqlashtirishda ishtirok etish;
20) suv xo‘jaligi obyektlarini qurish, rekonstruksiya va modernizatsiya qilish bo‘yicha ustuvor va istiqbolli loyihalar va dasturlarning ishlab chiqilishi va amalga oshirilishini ta’minlash;
21) suv xo‘jaligi obyektlarida pudrat ishlarini tashkil etish va monitoring qilish, Vazirlikning qurilish va pudrat tashkilotlari faoliyatini muvofiqlashtirish;
22) suv xo‘jaligida sanoatni rivojlantirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
23) sug‘oriladigan yerlarning meliorativ holatini yaxshilash, yer osti suvlarining maqbul sathlarini ta’minlash va sug‘oriladigan yerlarning sho‘rlanishini kamaytirish bo‘yicha dasturlar ishlab chiqish va amalga oshirishni ta’minlash, yerlarning meliorativ holatini yaxshilash va barqarorligini ta’minlash bo‘yicha choralar ko‘rish;
24) loyihalarni amalga oshirishning tizimli monitoringini tashkil etish va ishlab chiqarish korxonalarining o‘z vaqtida ishga tushirilishini ta’minlash;
25) suv xo‘jaligi obyektlarini qurish, rekonstruksiya va modernizatsiya qilishga zamonaviy texnologiyalarni joriy etish bo‘yicha kompleks chora-tadbirlar amalga oshirilishini tashkil etish;
26) suv xo‘jaligini mexanizatsiyalash, Vazirlikning suv xo‘jaligi va pudrat tashkilotlarining meliorativ mashinalar va mexanizmlar parkini yangilash bo‘yicha amaliy choralar ko‘rish;
27) Vazirlik tuzilmasiga kiradigan loyiha tashkilotlari faoliyatini muvofiqlashtirish, loyiha ishlari sifatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
28) suv xo‘jaligi sohasida iqtisodiy islohotlarni chuqurlashtirish dasturlarini ishlab chiqishda ishtirok etish, xalqaro va xorijiy moliya institutlari bilan hamkorlikda loyihalarni tayyorlash va amalga oshirishda ishtirok etish, ularni modernizatsiyalash, rekonstruksiya qilish va texnik qayta jihozlash maqsadida investitsiya dasturlariga kiritish uchun suv xo‘jaligini istiqbolli rivojlantirish dasturlarini ko‘rib chiqish, ularni shakllantirishga va monitoringini yuritishni ta’minlashga rahbarlik qilish;
29) investitsiyalarni jalb qilish maqsadida suv xo‘jaligi va melioratsiya sohasida davlatlararo masalalarni muhokama qilish va hal etishda qatnashish.
Vazir o‘rinbosari
(71) 202-47-20
(71) 202-47-20
qabulxona5@minwater.uz
Fuqarolarni qabul qilish har oyning to‘rtinchi dushanba kuni soat 10:00 dan 12:30 gacha
Xodjiaxmedov Dilshodjon Akmaldinovich – 1975-yil 18-mayda Farg‘ona viloyati, Rishton tumanida tug‘ilgan. Ma’lumoti oliy, muhandis-quruvchi. 1999 yil Farg‘ona politexnika institutini (sirtqi) tamomlagan.
Mehnat faoliyatini 1993 yil Rishton qurilish boshqarmasi 2-toifali betonchisi sifatida boshlagan. 1994–1995 yillarda Rishton tumanidagi M.Keldiyev jamoa xo‘jaligi qurilish bo‘limi ustasi, 1995–2001 yillarda “Farg‘onasuvqurilish” boshqarmasiga qarashli 1-sonli Qurilish-montaj korxonasi 3-bo‘limi ish yurituvchisi, Beton ishlab chiqarish bo‘limi ustasi, 2001–2008 yillarda Rishton Avtoyo‘l boshqarmasining 449-yo‘l bo‘limi 2-toifali ishchisi, 1-darajali mutaxassisi, bosh mutaxassisi, Avtomobil yo‘llaridan foydalanish bo‘limi boshlig‘i, Qurilish bo‘limi ish yurituvchisi, 2008–2009 yillarda Farg‘ona viloyati hokimligining “Yagona buyurtmachi xizmati” injiniring kompaniyasi Texnik nazorat bo‘limi yo‘l qurilish obyektlari bo‘yicha texnik nazoratchisi, 2009–2017 yillarda Farg‘ona viloyati Davlat arxitektura qurilish nazorat inspeksiyasi Loyiha va qurilish-montaj ishlari sifatini nazorat bo‘limi bosh mutaxassisi, bo‘lim boshlig‘i, boshliq o‘rinbosari, 2017-yilda Farg‘ona viloyati hokimining sanoatni rivojlantirish, kapital qurilish, kommunikatsiyalar va kommunal xo‘jalik masalalari bo‘yicha o‘rinbosari kotibiyati mudiri, 2017–2021 yillarda Farg‘ona viloyati hokimining sanoatni rivojlantirish, kapital qurilish, kommunikatsiyalar va kommunal xo‘jalik masalalari bo‘yicha o‘rinbosari lavozimlarida faoliyat ko‘rsatgan.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 9-dekabrdagi PQ-37-sonli qaroriga asosan O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vaziri o‘rinbosari lavozimiga tayinlangan.
Vazir o‘rinbosarining asosiy funksional majburiyatlari quyidagilardan iborat:
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
2) Vazir vaqtinchalik bo‘lmagan hollarda tegishli buyruq asosida Vazir vazifasini bajarish;
3) Vazirlikning o‘zlari boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatini muvofiqlashtirish, nazorat qilish va bevosita boshqarish, ular xodimlari o‘rtasida vazifalarni taqsimlash;
4) Vazirlik faoliyatini yanada takomillashtirish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining qarorlari bilan tasdiqlangan konsepsiya, kompleks dastur va kompleks chora-tadbirlarning Vazirlik boshqaradigan yo‘nalishlari bo‘yicha amalga oshirilishini tanqidiy va chuqur tahlil qilib borish;
5) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan prognoz ko‘rsatkichlarga so‘zsiz erishilishini ta’minlash choralarini ko‘rish, bo‘linmalar rahbarlarining hisobotlarini muntazam ravishda eshitib borish va ushbu ko‘rsatkichlarga erishish uchun ularning shaxsiy mas’uliyatini oshirish;
6) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining ish rejalarini tasdiqlash, ularning bajarilishi yuzasidan nazoratni ta’minlash;
7) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qaror va topshiriqlarini bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida» 2017 yil 11 apreldagi PQ-2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining «Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida» 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qarorigaasosan, Vazirlikning o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
8) Vazirlik hay’ati qarorlari, Vazirning buyruq va topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;
9) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlarni tanlash va joy-joyiga qo‘yish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish, ularning kasbiy mahorati, bilim darajasi, amaliy tajribasi va yuqori darajadagi ishchanlik va axloqiy-ma’naviy fazilatlari kafolatlanganligini ta’minlash, xodimlarning kasbiy malakasini oshirish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlar zaxirasini shakllantirish choralarini ko‘rish;
10) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni Vazirning ko‘rib chiqishi va viza qo‘yishi uchun batafsil ko‘rib chiqish va viza qo‘yish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda o‘z vaqtida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ijro etuvchi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
11) Vazirlikka taqdim etilgan takliflar va normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini to‘liq va har tomonlama ko‘rib chiqish;
12) xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida» 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va «Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlarini samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida» 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
13) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarining faoliyatining samarali va natijaliligini muntazam ravishda tanqidiy tahlil qilib borish, Vazirlik hay’ati majlislarida ularning shaxsiy hisobotlarini eshitish, natijalari asosida zarur choralar ko‘rish;
14) Vazirlikning jismoniy tarbiya va sport sohasi masalalariga doir faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha amaliy choralar ko‘rish, jismoniy tarbiya va sport sohasidagi qonun hujjatlarini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqish va ularni Vazirga kiritish;
15) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish bo‘yicha, shu jumladan, ularning egallab turgan lavozimlarida qolishining maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida Vazirga takliflar kiritish, ularning funksional majburiyatlar va yuklangan vazifalarni bajarishi uchun shaxsiy javobgarligini oshirish bo‘yicha tizimli chora-tadbirlarni amalga oshirish;
16) Vazirlik xodimlarining odob-axloq Qoidalari talablariga rioya qilish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlari tomonidan ushbu qoidalarga rioya etilishini ta’minlash;
17) Vazirlik tizimida O‘zbekiston Respublikasining «Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonuninitalablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurash chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
18) davlat xizmatlari ko‘rsatishning samarasi va sifatini, ulardan foydalanish imkoniyatini oshirish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish;
19) «Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunda belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil etish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, shaxsan qabul qilishni, shu jumladan, jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini joylarga borib qabul qilishni muntazam ravishda o‘tkazish;
20) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari bilan samarali hamkorlik qilish, ularning faoliyatida faol ishtirok etish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Virtual qabulxonasidan kelib tushgan jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari o‘z vaqtida va to‘liq ko‘rib chiqilishini ta’minlash;
21) davlat sirlari va maxfiy ma’lumotlar toifalariga kiritilgan axborotlar bilan ishlashda qonunchilik talablariga rioya qilish;
22) suv resurslarini havza tamoyili asosida boshqarishni ta’minlash va suvni cheklangan tarzda ishlatish hamda undan foydalanish tartibini amalda ro‘yobga chiqarishni, suv resurslari balansini ishlab chiqish, davlat suv kadastri va suv hisobini yuritish, barcha manbalarning suv resurslari bo‘yicha yagona ma’lumotlar bazasini yaratish va rivojlantirishni ta’minlash;
23) irrigatsiya va melioratsiya tizimlaridan, boshqa suv xo‘jaligi va gidrotexnika inshootlaridan lozim darajada foydalanilishni, ularning uzluksiz ishlashini va muntazam ravishda modernizatsiya qilinishini ta’minlash, Vazirlik tasarrufida bo‘lgan yirik va o‘ta muhim suv xo‘jaligi obyektlari xavfsizligini ta’minlash va muhofazasini tashkil etish, ularning texnik jihatdan ishonchliligini oshirish;
24) suvni tejaydigan sug‘orish texnologiyalarini rivojlantirish, shu jumladan, tomchilatib va yomg‘irlatib sug‘orish tizimlari qo‘llanilishi, shuningdek, suvni tejab ishlatishni taqdirlash va rag‘batlantirish mexanizmlari bo‘yicha takliflar ishlab chiqish, suv iste’molchilari uyushmalari faoliyatini muvofiqlashtirish, qo‘llab-quvvatlash, ichki xo‘jalik sug‘orish tarmoqlari hamda ularning gidrotexnika inshootlarini ekspluatatsiya qilish va rivojlantirish ishlarini tashkil etish bo‘yicha kompleks choralar ishlab chiqish va amalga oshirish;
25) Vazirlikning suv xo‘jaligi foydalanish tashkilotlarini zarur zamonaviy texnikalar bilan ta’minlash, ularning maqsadli va samarali ishlatilishi, suv xo‘jaligi sohasiga zamonaviy, innovatsion hamda resurslarni tejaydigan texnologiyalarni joriy etish, suv resurslarini boshqarish va ulardan foydalanish sohasidagi axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini va ilg‘or xorijiy usullarni keng qo‘llash bo‘yicha zarur choralar ko‘rish;
26) sohaga xalqaro moliya institutlari va xorijiy mamlakatlarning investitsiyalari, grantlari va texnik ko‘mak mablag‘larini jalb qilish, ulardan maqsadli va samarali foydalanish, xalqaro tashkilotlar faoliyatida Vazirlikning faol ishtirokini ta’minlash;
27) kadrlar tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish, suv xo‘jaligi tashkilotlarining ta’lim va ilmiy muassasalar bilan o‘zaro integratsiyasini kuchaytirish bo‘yicha ishlarni tashkil qilish, ilm-fan yutuqlarini amaliyotga tatbiq qilish chora-tadbirlarini ko‘rish.
Vazir o‘rinbosari
(71) 202-47-32
(71) 202-47-32
qabulxona4@minwater.uz
Fuqarolarni qabul qilish har oyning to‘rtinchi dushanba kuni soat 10:00 dan 12:30 gacha
Quvondiqov Habibulla Otaqulovich – 1978-yil 13-iyulda Qashqadaryo viloyati Qarshi shahrida tug‘ilgan. Ma’lumoti oliy, moliya-kredit, moliyaviy tahlil, sug‘urta, umumiy menejment, MBA Biznes boshqaruvi.
1999-yilda Toshkent Moliya institutini, 2006-yilda Davlat va jamiyat qurilishi akademiyasi qoshidagi Oliy biznes maktabini tamomlagan.
Mehnat faoliyatini 1999-yilda Toshkent viloyati “Suvoqova” tresti Iqtisod va istiqbolni belgilash bo‘limi muhandisi lavozimida boshlagan. Keyinchalik bo‘lim boshlig‘i, trest boshqaruv raisining o‘rinbosari bo‘lib ishlagan. 2003–2007 yillarda “O‘zkommunxizmat” agentligi masul xodimi bo‘li ishlagan. 2005–2006 yillarda Davlat va jamiyat qurilishi akademiyasi qoshidagi Oliy biznes maktabi tinglovchisi bo‘lgan. 2007–2010 yillarda Vazirlar Mahkamasi Kommunal soha, transport, kapital qurilish va qurilish industriyasi masalalari axborot-tahlil departamenti yetakchi mutaxassisi, 2011–2012 yillarda «O‘zkommunxizmat» agentligi boshqarma boshlig‘ining o‘rinbosari, boshqarma boshlig‘i, 2012–2018 yillarda Vazirlar Mahkamasi Kommunal soha, transport, kapital qurilish va qurilish industriyasi masalalari axborot-tahlil departamentining yetakchi mutaxassisi, 2018–2020 yillarda Davlat veterinariya qo‘mitasi boshqarma boshlig‘i, 2020–2021 yillarda “O‘zsuvta’minot” AJ Xalqaro aloqalar va protokol bo‘limi boshlig‘i, 2021–2022 yillarda Qurilish vazirligi Yig‘ma axborot-tahlil boshqarmasi boshlig‘i, 2022-yilda “Wall street consult” MChJning moliyaviy masalalar bo‘yicha maslahatchisi, 2023–2024 yillarda “UET Construction” MChJ direktori lavozimlarida faoliyat ko‘rsatgan.
2024-yil 27-fevraldan O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vaziri o‘rinbosari.
Vazir o‘rinbosarining asosiy funksional majburiyatlari quyidagilardan iborat:
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
2) Vazir vaqtinchalik bo‘lmagan hollarda tegishli buyruq asosida Vazir vazifasini bajarish;
3) Vazirlikning o‘zlari boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatini muvofiqlashtirish, nazorat qilish va bevosita boshqarish, ular xodimlari o‘rtasida vazifalarni taqsimlash;
4) Vazirlik faoliyatini yanada takomillashtirish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining qarorlari bilan tasdiqlangan konsepsiya, kompleks dastur va kompleks chora-tadbirlarning Vazirlik boshqaradigan yo‘nalishlari bo‘yicha amalga oshirilishini tanqidiy va chuqur tahlil qilib borish;
5) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan prognoz ko‘rsatkichlarga so‘zsiz erishilishini ta’minlash choralarini ko‘rish, bo‘linmalar rahbarlarining hisobotlarini muntazam ravishda eshitib borish va ushbu ko‘rsatkichlarga erishish uchun ularning shaxsiy mas’uliyatini oshirish;
6) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining ish rejalarini tasdiqlash, ularning bajarilishi yuzasidan nazoratni ta’minlash;
7) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qaror va topshiriqlarini bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida» 2017-yil 11-apreldagi PQ-2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining «Ijro intizomini mustahkamlash chora tadbirlari to‘g‘risida» 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qarorigaasosan, Vazirlikning o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
8) Vazirlik hay’ati qarorlari, Vazirning buyruq va topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;
9) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlarni tanlash va joy-joyiga qo‘yish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish, ularning kasbiy mahorati, bilim darajasi, amaliy tajribasi va yuqori darajadagi ishchanlik va axloqiy-ma’naviy fazilatlari kafolatlanganligini ta’minlash, xodimlarning kasbiy malakasini oshirish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlar zaxirasini shakllantirish choralarini ko‘rish;
10) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni Vazirning ko‘rib chiqishi va viza qo‘yishi uchun batafsil ko‘rib chiqish va viza qo‘yish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda o‘z vaqtida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ijro etuvchi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
11) Vazirlikka taqdim etilgan takliflar va normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini to‘liq va har tomonlama ko‘rib chiqish;
12) xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida» 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va «Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlarini samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida» 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
13) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarining faoliyatining samarali va natijaliligini muntazam ravishda tanqidiy tahlil qilib borish, Vazirlik hay’ati majlislarida ularning shaxsiy hisobotlarini eshitish, natijalari asosida zarur choralar ko‘rish;
14) Vazirlikning jismoniy tarbiya va sport sohasi masalalariga doir faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha amaliy choralar ko‘rish, jismoniy tarbiya va sport sohasidagi qonun hujjatlarini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqish va ularni Vazirga kiritish;
15) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish bo‘yicha, shu jumladan, ularning egallab turgan lavozimlarida qolishining maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida Vazirga takliflar kiritish, ularning funksional majburiyatlar va yuklangan vazifalarni bajarishi uchun shaxsiy javobgarligini oshirish bo‘yicha tizimli chora-tadbirlarni amalga oshirish;
16) Vazirlik xodimlarining odob-axloq Qoidalari talablariga rioya qilish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlari tomonidan ushbu qoidalarga rioya etilishini ta’minlash;
17) Vazirlik tizimida O‘zbekiston Respublikasining «Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonuninitalablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurash chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
18) davlat xizmatlari ko‘rsatishning samarasi va sifatini, ulardan foydalanish imkoniyatini oshirish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish;
19) «Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonundabelgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil etish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, shaxsan qabul qilishni, shu jumladan, jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini joylarga borib qabul qilishni muntazam ravishda o‘tkazish;
20) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari bilan samarali hamkorlik qilish, ularning faoliyatida faol ishtirok etish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Virtual qabulxonasidan kelib tushgan jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari o‘z vaqtida va to‘liq ko‘rib chiqilishini ta’minlash;
21) davlat sirlari va maxfiy ma’lumotlar toifalariga kiritilgan axborotlar bilan ishlashda qonunchilik talablariga rioya qilish;
22) suv resurslarini havza tamoyili asosida boshqarishni ta’minlash va suvni cheklangan tarzda ishlatish hamda undan foydalanish tartibini amalda ro‘yobga chiqarishni, suv resurslari balansini ishlab chiqish, davlat suv kadastri va suv hisobini yuritish, barcha manbalarning suv resurslari bo‘yicha yagona ma’lumotlar bazasini yaratish va rivojlantirishni ta’minlash;
23) irrigatsiya va melioratsiya tizimlaridan, boshqa suv xo‘jaligi va gidrotexnika inshootlaridan lozim darajada foydalanilishni, ularning uzluksiz ishlashini va muntazam ravishda modernizatsiya qilinishini ta’minlash, Vazirlik tasarrufida bo‘lgan yirik va o‘ta muhim suv xo‘jaligi obуektlari xavfsizligini ta’minlash va muhofazasini tashkil etish, ularning texnik jihatdan ishonchliligini oshirish;
24) suvni tejaydigan sug‘orish texnologiyalarini rivojlantirish, shu jumladan, tomchilatib va yomg‘irlatib sug‘orish tizimlari qo‘llanilishi, shuningdek, suvni tejab ishlatishni taqdirlash va rag‘batlantirish mexanizmlari bo‘yicha takliflar ishlab chiqish, suv iste’molchilari uyushmalari faoliyatini muvofiqlashtirish, qo‘llab-quvvatlash, ichki xo‘jalik sug‘orish tarmoqlari hamda ularning gidrotexnika inshootlarini ekspluatatsiya qilish va rivojlantirish ishlarini tashkil etish bo‘yicha kompleks choralar ishlab chiqish va amalga oshirish;
25) Vazirlikning suv xo‘jaligi foydalanish tashkilotlarini zarur zamonaviy texnikalar bilan ta’minlash, ularning maqsadli va samarali ishlatilishi, suv xo‘jaligi sohasiga zamonaviy, innovatsion hamda resurslarni tejaydigan texnologiyalarni joriy etish, suv resurslarini boshqarish va ulardan foydalanish sohasidagi axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini va ilg‘or xorijiy usullarni keng qo‘llash bo‘yicha zarur choralar ko‘rish;
26) sohaga xalqaro moliya institutlari va xorijiy mamlakatlarning investitsiyalari, grantlari va texnik ko‘mak mablag‘larini jalb qilish, ulardan maqsadli va samarali foydalanish, xalqaro tashkilotlar faoliyatida Vazirlikning faol ishtirokini ta’minlash;
27) kadrlar tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish, suv xo‘jaligi tashkilotlarining ta’lim va ilmiy muassasalar bilan o‘zaro integratsiyasini kuchaytirish bo‘yicha ishlarni tashkil qilish, ilm-fan yutuqlarini amaliyotga tatbiq qilish chora-tadbirlarini ko‘rish.
Vazir o‘rinbosari
(71) 202-47-97
(71) 202-47-97
qabulxona3@minwater.uz
Fuqarolarni qabul qilish har oyning uchinchi dushanba kuni soat 10:00 dan 12:30 gacha
Qarshiyev Rustam Jo‘rayevich – 1983-yil 13-martda Qashqadaryo viloyati Qarshi tumanida tug‘ilgan. Toshkent irrigatsiya va melioratsiya institutining bakalavriatini 2005-yilda, magistraturasini 2009-yilda tamomlagan. Mutaxassisligi muhandis-gidrotexnik, selga qarshi va o‘zan rostlash inshootlari bo‘yicha magistrant, Phd.
Mehnat faoliyatini 2005-yilda Qarshi magistral kanali irrigatsiya tizimi boshqarmasiga qarashli R-19 gidrouchastkasi 2-toifali muhandisi lavozimida boshlagan. 2009–2010 yillarda Qarshi magistral kanali irrigatsiya tizimi boshqarmasi Gidrometriya bo‘limi yetakchi mutaxassisi, 2009–2011 yillarda Amu-Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi Suv resurslari balansi bo‘limi yetakchi mutaxassisi, 2011–2018 yillarda “Sho‘rtangazkimyo” majmuasi shuba korxonasining Tomchilatib sug‘orish tizimini loyihalash, ishlatishga o‘qitish bo‘limi muhandis-gidrotexnigi, yetakchi muhandis loyihachisi, Amu-Qashqadaryo irrigatsiya tizimlari havza boshqarmasi boshlig‘ining birinchi o‘rinbosari vazifasini vaqtincha bajaruvchi bo‘lib ishlagan. 2018-2020 yillarda O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi Suvdan foydalanish va suvni tejaydigan texnologiyalarni joriy qilish boshqarmasi boshlig‘i o‘rinbosari, Innovatsion texnologiyalarni joriy qilish va ta’lim boshqarmasi boshlig‘i lavozimlarida faoliyat ko‘rsatgan. 2020-2021 yillarda O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vazirligi Axborot-tahlil va resurs markazi direktori, Suv tejovchi texnologiyalarni joriy etish boshqarmasi boshlig‘I bo‘lib ishlagan.
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021-yil 9-martdagi PQ-5022-sonli qaroriga asosan O‘zbekiston Respublikasi Suv xo‘jaligi vaziri o‘rinbosari lavozimiga tayinlangan.
Vazir o‘rinbosarining asosiy funksional majburiyatlari quyidagilardan iborat:
1) O‘zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasi va qonunlari, shuningdek, boshqa normativ-huquqiy hujjatlar talablariga rioya etish;
2) Vazir vaqtinchalik bo‘lmagan hollarda tegishli buyruq asosida Vazir vazifasini bajarish;
3) Vazirlikning o‘zlari boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatini muvofiqlashtirish, nazorat qilish va bevosita boshqarish, ular xodimlari o‘rtasida vazifalarni taqsimlash;
4) Vazirlik faoliyatini yanada takomillashtirish bo‘yicha O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va Vazirlar Mahkamasining qarorlari bilan tasdiqlangan konsepsiya, kompleks dastur va kompleks chora-tadbirlarning Vazirlik boshqaradigan yo‘nalishlari bo‘yicha amalga oshirilishini tanqidiy va chuqur tahlil qilib borish;
5) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan prognoz ko‘rsatkichlarga so‘zsiz erishilishini ta’minlash choralarini ko‘rish, bo‘linmalar rahbarlarining hisobotlarini muntazam ravishda eshitib borish va ushbu ko‘rsatkichlarga erishish uchun ularning shaxsiy mas’uliyatini oshirish;
6) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining ish rejalarini tasdiqlash, ularning bajarilishi yuzasidan nazoratni ta’minlash;
7) O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining qaror va topshiriqlarini bajarilishini ta’minlash, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining hujjatlari va topshiriqlarini samarali va natijali ijro etish, shuningdek, ijro intizomini mustahkamlash uchun O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Davlat maslahatchilari, Vazirlar Mahkamasi va uning komplekslari, davlat va xo‘jalik boshqaruv organlari hamda barcha darajalardagi hokimliklar rahbarlarining shaxsiy javobgarligi to‘g‘risida» 2017 yil 11 apreldagi PQ-2881-son qaroriga, shuningdek, O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining «Ijro intizomini mustahkamlash chora-tadbirlari to‘g‘risida» 1999-yil 12-yanvardagi 12-son qarorigaasosan, Vazirlikning o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalari faoliyatida ijro intizomini mustahkamlash uchun kompleks amaliy choralarni amalga oshirish, tarkibiy bo‘linmalar rahbarlarining topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlashi uchun shaxsiy mas’uliyatini oshirish bo‘yicha choralar ko‘rish;
8) Vazirlik hay’ati qarorlari, Vazirning buyruq va topshiriqlari o‘z vaqtida va sifatli bajarilishini ta’minlash;
9) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlarni tanlash va joy-joyiga qo‘yish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish, ularning kasbiy mahorati, bilim darajasi, amaliy tajribasi va yuqori darajadagi ishchanlik va axloqiy-ma’naviy fazilatlari kafolatlanganligini ta’minlash, xodimlarning kasbiy malakasini oshirish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalarda xodimlar zaxirasini shakllantirish choralarini ko‘rish;
10) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar tomonidan normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining to‘liq va sifatli ishlab chiqilishini tashkil etish, ularni Vazirning ko‘rib chiqishi va viza qo‘yishi uchun batafsil ko‘rib chiqish va viza qo‘yish, ularni O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Devonining Reglamenti va O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Reglamenti talablariga qat’iy muvofiq ravishda o‘z vaqtida O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasiga kiritilishini ta’minlash, shuningdek, normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarining O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining ijro etuvchi apparatida ko‘rib chiqilishida Vazirning topshirig‘iga asosan ishtirok etish;
11) Vazirlikka taqdim etilgan takliflar va normativ-huquqiy hujjatlar loyihalarini to‘liq va har tomonlama ko‘rib chiqish;
12) xizmat safarlariga borishni O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining «Mansabdor shaxslarning xorijiy mamlakatlarga chiqish tartibini takomillashtirish choralari to‘g‘risida» 2014-yil 5-martdagi PQ-2142-son va «Mansabdor shaxslarning xorij mamlakatlariga xizmat safarlarini samarasi uchun shaxsiy mas’uliyatlarini yanada oshirish va xorijiy delegatsiyalarning O‘zbekiston Respublikasiga tashriflarini tashkil etish chora-tadbirlari to‘g‘risida» 2017-yil 3-avgustdagi PQ-3170-son qarorlari talablariga to‘liq mos ravishda tashkil etish, xizmat safarlarining asoslangan, samarali va natijali bo‘lishini, xizmat safari uchun ajratilgan mablag‘lardan maqsadli va oqilona foydalanilishini ta’minlash;
13) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarining faoliyatining samarali va natijaliligini muntazam ravishda tanqidiy tahlil qilib borish, Vazirlik hay’ati majlislarida ularning shaxsiy hisobotlarini eshitish, natijalari asosida zarur choralar ko‘rish;
14) Vazirlikning jismoniy tarbiya va sport sohasi masalalariga doir faoliyatini takomillashtirish bo‘yicha amaliy choralar ko‘rish, jismoniy tarbiya va sport sohasidagi qonun hujjatlarini takomillashtirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqish va ularni Vazirga kiritish;
15) o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlarini rag‘batlantirish va intizomiy javobgarlikka tortish bo‘yicha, shu jumladan, ularning egallab turgan lavozimlarida qolishining maqsadga muvofiqligi to‘g‘risida Vazirga takliflar kiritish, ularning funksional majburiyatlar va yuklangan vazifalarni bajarishi uchun shaxsiy javobgarligini oshirish bo‘yicha tizimli chora-tadbirlarni amalga oshirish;
16) Vazirlik xodimlarining odob-axloq Qoidalari talablariga rioya qilish, o‘zi boshqaradigan tarkibiy bo‘linmalar rahbarlari va xodimlari tomonidan ushbu qoidalarga rioya etilishini ta’minlash;
17) Vazirlik tizimida O‘zbekiston Respublikasining «Korrupsiyaga qarshi kurash to‘g‘risida»gi Qonuninitalablariga muvofiq korrupsiya va boshqa jinoyatlarning oldini olish bo‘yicha choralar ko‘rish, shuningdek, ularning yuzaga kelishiga sharoit yaratuvchi sabab va shartlarni aniqlash hamda tahlil qilish, huquqni muhofaza qilish amaliyoti va qonun hujjatlarini takomillashtirish yo‘li bilan ularga qarshi kurash chora-tadbirlarini ishlab chiqish va amalga oshirish;
18) davlat xizmatlari ko‘rsatishning samarasi va sifatini, ulardan foydalanish imkoniyatini oshirish bo‘yicha Vazirga takliflar kiritish;
19) «Jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari to‘g‘risida»gi O‘zbekiston Respublikasi Qonunda belgilangan muddatlarda va tartibda jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlarini ko‘rib chiqish bo‘yicha ishlarni samarali tashkil etish, jamoatchilik bilan bevosita va ochiq muloqot o‘rnatish, shaxsan qabul qilishni, shu jumladan, jismoniy va yuridik shaxslarning vakillarini joylarga borib qabul qilishni muntazam ravishda o‘tkazish;
20) O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Xalq qabulxonalari bilan samarali hamkorlik qilish, ularning faoliyatida faol ishtirok etish, O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining Virtual qabulxonasidan kelib tushgan jismoniy va yuridik shaxslarning murojaatlari o‘z vaqtida va to‘liq ko‘rib chiqilishini ta’minlash;
21) davlat sirlari va maxfiy ma’lumotlar toifalariga kiritilgan axborotlar bilan ishlashda qonunchilik talablariga rioya qilish;
22) suv resurslarini havza tamoyili asosida boshqarishni ta’minlash va suvni cheklangan tarzda ishlatish hamda undan foydalanish tartibini amalda ro‘yobga chiqarishni, suv resurslari balansini ishlab chiqish, davlat suv kadastri va suv hisobini yuritish, barcha manbalarning suv resurslari bo‘yicha yagona ma’lumotlar bazasini yaratish va rivojlantirishni ta’minlash;
23) irrigatsiya va melioratsiya tizimlaridan, boshqa suv xo‘jaligi va gidrotexnika inshootlaridan lozim darajada foydalanilishni, ularning uzluksiz ishlashini va muntazam ravishda modernizatsiya qilinishini ta’minlash, Vazirlik tasarrufida bo‘lgan yirik va o‘ta muhim suv xo‘jaligi obyektlari xavfsizligini ta’minlash va muhofazasini tashkil etish, ularning texnik jihatdan ishonchliligini oshirish;
24) suvni tejaydigan sug‘orish texnologiyalarini rivojlantirish, shu jumladan, tomchilatib va yomg‘irlatib sug‘orish tizimlari qo‘llanilishi, shuningdek, suvni tejab ishlatishni taqdirlash va rag‘batlantirish mexanizmlari bo‘yicha takliflar ishlab chiqish, suv iste’molchilari uyushmalari faoliyatini muvofiqlashtirish, qo‘llab-quvvatlash, ichki xo‘jalik sug‘orish tarmoqlari hamda ularning gidrotexnika inshootlarini ekspluatatsiya qilish va rivojlantirish ishlarini tashkil etish bo‘yicha kompleks choralar ishlab chiqish va amalga oshirish;
25) Vazirlikning suv xo‘jaligi foydalanish tashkilotlarini zarur zamonaviy texnikalar bilan ta’minlash, ularning maqsadli va samarali ishlatilishi, suv xo‘jaligi sohasiga zamonaviy, innovatsion hamda resurslarni tejaydigan texnologiyalarni joriy etish, suv resurslarini boshqarish va ulardan foydalanish sohasidagi axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini va ilg‘or xorijiy usullarni keng qo‘llash bo‘yicha zarur choralar ko‘rish;
26) sohaga xalqaro moliya institutlari va xorijiy mamlakatlarning investitsiyalari, grantlari va texnik ko‘mak mablag‘larini jalb qilish, ulardan maqsadli va samarali foydalanish, xalqaro tashkilotlar faoliyatida Vazirlikning faol ishtirokini ta’minlash;
27) kadrlar tayyorlash, qayta tayyorlash va ularning malakasini oshirish, suv xo‘jaligi tashkilotlarining ta’lim va ilmiy muassasalar bilan o‘zaro integratsiyasini kuchaytirish bo‘yicha ishlarni tashkil qilish, ilm-fan yutuqlarini amaliyotga tatbiq qilish chora-tadbirlarini ko‘rish.